Magisterské studium a MBA
Les Roches nabízí dva magisterské programy: magistr obchodní administrativy (MBA) a magistr ve sféře řízení. Cílem obou programů je příprava odborníků, kteří již v oboru pracují, na novou kariérní výzvu. Absolventi daných programů získávají veškeré znalosti nezbytné k založení vlastního podniku nebo k získání vedoucí pozice ve velkých mezinárodních firmách.
Magistr obchodní administrativy (MBA)
Délka programu činí 1 rok. Během studia si studenti vybírají ze dvou specializací: marketing nebo finance. Studium u studentů rozvíjí jejich organizační schopnosti a učí je strategické analýze a rozhodování na základě aktuální situace.
Získání diplomu je podmíněno sepsáním a obhájením disertační práce.
Předměty
- Účetnictví;
- Ekonomika;
- Výzkumné metody;
- Vystupování na veřejnosti.
První semestr:
- Specifika managementu v různých zemích;
- Vedení a rozvoj;
- Strategický marketing v oblasti hotelnictví;
- Trvale udržitelný rozvoj;
- Trendy v cestovním ruchu a hotelnictví;
- Strategický operační management;
- Finanční řízení a rozpočtování.
- Ekonomika podnikání;
- Strategický management;
- Revenue management a cenotvorba;
- Cestovní ruch a event management;
Ve druhém semestru studenti vypracovávají výzkumný projekt.
Specializace
Každá specializace zahrnuje doplňující předměty.
Finance
- Nemovitosti v pohostinství
- Podnikové finance
- Investiční strategie na finančních trzích a řízení aktiv .
Marketing
- Chování spotřebitele
- Brand marketing
- Digitální marketing
Získání diplomu je podmíněno sepsáním a obhájením disertační práce.
Požadavky k přijetí
- Věk od 24 let.
- Bakalářský titul nebo pracovní zkušenost z hotelového managementu.
- Znalost AJ (IELTS 5.5 nebo TOEFL — 550 z klasického testu a 80 z IBT).
- Pohovor.
Vedení v hotelovém průmyslu
Vedoucí schopnosti lze a je nezbytné rozvíjet. Vedoucí pracovník musí být schopen řešit konflikty a činit rozhodnutí, mít strategické chápání a rozumět trendům, aby společnost vedl vpřed správným směrem. Tento program je určen těm, kteří chtějí v budoucnu vést skupinu lidí nebo ji již vedou, a chtějí se ve svém oboru posunout dál.
Předměty
- Základy vedení
- Strategický operační management
- Organizační kultura
- Finanční management
- Metody výzkumu
- Inovace a tvůrčí myšlení
- Strategický management
- Řešení konfliktů a vyjednávání
- Řízení v organizaci
Po absolvování kurzu obhajují studenti diplomový projekt, který probíhá v několika etapách. V první etapě přichází klient (skutečná firma z hotelového průmyslu) se svým problémem. Studenti zkoumají, jak by ho mohli vyřešit. Práce probíhá ve skupině. Na konci kurzu předloží studenti klientovi řešení problému.
Požadavky k přijetí
- Věk od 21 let
- Bakalářský titul, ideálně v oblasti hotelového managementu
- Znalost AJ (IELTS 5.5 nebo TOEFL — 550 v klasickém testu a 80 v IBT)
- Pohovor
Oficiální zástupce vysokých škol v ČR
Vyřizujeme: výběr vysoké školy a studijního programu, komunikaci s univerzitou, potřebné dokumenty a jejich překlad, ubytování, zajistíme testování z angličtiny.
Za umístění na univerzitu nám nic nezaplatíte.